Tyto stránky používají cookies. Pokračováním v prohlížení webu s tím souhlasíte.

KONTAKTY

Jateční 169
Zlín 760 01
bosedeti@gmail.com
608 966 631


Vracení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Zboží zakoupené přes e-shop (tedy bez možnosti vyzkoušení) lze nenošené a nepoškozené do 14 dnů od dodání vrátit bez udání důvodu. Jak postupovat?

1) Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete v příloze prvního e-mailu (automatická zpráva doručená ihned po dokončení objednávky) nebo v odpovídající sekci e-shopu.

Pokud formulář přes veškerou snahu nemůžete najít a/nebo vytisknout, napište potřebné údaje ručně, klidně na zadní stranu faktury, ale PROSÍME, pošlete se zásilkou i informace, o co jde - opravdu není lehké (a není ani naší povinností) vše dohledávat jinak.

2) Nevyhovující zboží spolu s vyplněným formulářem zašlete na vlastní náklady a dle vlastního uvážení následovně:

  • a) doporučeně Českou poštou na korespondenční adresu (Eva Nedbálková, Polní 4582, Zlín 760 05) 
  • b) kurýrem na adresu provozovny (Bosé děti - Eva Nedbálková, Jateční 169, Zlín 760 01)
  • c) přes Zásilkovnu na pobočku 3319 (naše prodejna)*

*Chcete-li využít možnost zaslání přes Zásilkovnu za zvýhodněnou cenu 50,- kč, sdělte na zvoleném podacím místě unikátní kód zpětné zásilky: 95551283 
Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. 
Částku za zpětnou zásilku vám odečteme z částky za vrácené zboží; v případě výměny za zboží stejné nebo vyšší hodnoty budete požádání o uhrazení nedoplatku na účet. 
V případě vracení zboží ze Slovenska je cena 3 EUR.

Výměna zboží 

Pokud chcete zakoupené zboží vyměnit za jiný model nebo velikost, vytvořte na e-shopu novou objednávku a jako způsob dopravy zvolte možnost "Doobjednávka/Výměna". Výměna zboží je při zaslání na pobočku Zásilkovny zdarma. Zboží na výměnu Vám bude odesláno obratem po převzetí a kontrole vráceného zboží.

Reklamace

Objeví-li se během záruční doby na zakoupeném zboží výrobní vady, zboží můžete reklamovat osobně na prodejně nebo zaslat některým ze způsobů uvedených výše (bod 2).
V některých případech lze reklamaci po předchozí e-mailové domluvě vyřešit v místě zákazníka.

Zaslané zboží musí být čisté a suché a zabalené tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Zboží nezasílejte na dobírku. Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží.

Pokud zboží zasíláte k reklamaci, do zásilky přiložte následující informace:

  • jméno, příjmení, adresu, e-mail/telefon
  • popis reklamované vady a požadovaný způsob vyřízení*
  • kopii prodejního dokladu

* kupující má právo požadovat následující způsob vyřízení

  • oprava - lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, použije se prioritně právo na bezplatné odstranění vady opravou věci, případně její součásti
  • výměna (dodání nové věci)
  • odstoupení od smlouvy - lze uplatnit, pokud prodávající neodstraní vadu včas, odmítne ji opravit nebo nemůže dodat novou věc bez vad, a pokud kupující nežádá slevu.

Kupující má vždy právo požadovat slevu namísto jakéhokoli jiného nároku vyplývajícího z vadného plnění prodávajícího. Dostane-li kupující na nějakou vadu slevu, nelze poté tuto vadu již reklamovat.

YmI1ND