Časté dotazy

O: Můžete mi před odesláním přeměřit boty XY?

Rozměry konkrétního modelu najdete vždy v popisu produktu. Všechno poctivě měříme už při naskladnění, kdy také připravujeme tabulku s rozměry. Veškeré zboží, které lze na e-shopu koupit, má tedy uvedený rozměr s odchylkou max. ± 1 mm. Co se do tabulky "nevejde" (rozměr je výrazně odlišný), to si necháváme pouze na prodejně. Další info k měření najdete v tomto článku.
Zkontrolovat a přeměřit každý pár je sice časově i organizačně náročné, ale máme tak jistotu, že Vám opravdu posíláme to, co jste si objednali. A Vy nemusíte při vybírání čekat, až se k dotazu na skutečný rozměr někdo z personálu dostane (v provozní době prodejny).

O: Máte boty XY skladem? Chceme přijet osobně, máte je i na prodejně?

Na e-shopu nabízíme pouze zboží, které máme aktuálně skladem, tedy k okamžitému odeslání.
Pokud je Vámi požadovaná velikost/barva dostupná na e-shopu, bude k dispozici i v kamenné prodejně (sklad máme jeden - velký a společný - dokážeme Vám tak najít i sandály v zimě nebo kozačky v létě, pokud se chystáte třeba k protinožcům).

O: Berete karty?

Ano, kartou můžete platit jak při nákupu na prodejně, tak na e-shopu.

O: Za jak dlouho mi dorazí zboží?

Zásilky chystáme okamžitě po přijetí platby.
Balíčky doručované přes Zásilkovnu nebo PPL od nás odchází v pondělí až čtvrtek kolem 13. hodiny, pokud tedy objednáte a zaplatíte do poledne, pravděpodobně se k Vám zboží dostane už následující pracovní den.
Balíčky do Balíkovny odesíláme 1x denně brzy ráno (objednávka musí být uhrazená do cca 8:15)

O: Netrefil/a jsem velikost, potřebuji boty vyměnit za menší/větší číslo. Jak mám postupovat?

Abychom vše usnadnili, zpřehlednili a urychlili, standardní výměny "kus za kus" již neprovádíme.
Jednoduše udělejte novou objednávku na velikost, kterou potřebujete, a nepadnoucí zboží nám zašlete zpět v rámci 14denní lhůty. Nové zboží Vám odešleme obratem (po přijetí platby), aniž by bylo nutné čekat na doručení vraceného zboží a další svoz zásilek. Peníze za vrácené zboží Vám zašleme zpět na účet během několika dnů.

O: V zásilce nebyla faktura. Proč?

Doklad (fakturu) posíláme elektronicky - šetří to papír, zrychluje expedici zásilek a doklad najdete snadno i po několika měsících nebo stěhování.

O: Zboží jsem vrátil/a, kdy dostanu zpět peníze?

Zákonná lhůta pro vrácení peněžních prostředků je 14 dnů. Ale pořádek dělá přátele a tak platby chystáme hned, jakmile je to možné (tzn. převzali jsme zásilku, zkontrolovali zboží a vyřešili účetní stránku), zpravidla do 2-3 dnů.
Pokud jste svou objednávku uhradili kartou přes platební bránu na e-shopu, budou Vám peníze vráceny opět tímto způsobem (tedy na účet spojený s vaší platební kartou). Převodem na účet vracíme peníze pouze u objednávek, které byly převodem uhrazeny.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení